عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

خرید تلویزیون دوو هوشمند

برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد.

تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. در این میان برند دوو یکی از تولیدکنندگان این کالای پرمصرف است که محصولاتش با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. تلویزیون دوو مدلDLE-50K4410 سایز 50 اینچ، از گیرنده‌ی دیجیتالی و تیونر DVBT2 بهره می‌برد. کیفیت تصویر آن 4k-Ultra HD است و قابلیت Mega Contrast دارد. این تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه USB امکان اتصال ابزارهای دیجیتال نظیر فلش و هارد از طریق پورت USB و یا اتصال Play Station و لپ تاپ را از طریق پورت HDMI برای کاربر فراهم   میکند.

 تلویزیون دوو مدلDSL-43K5700


تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ, یکی از تلویزیون‌های 43 اینچی کمپانی «دوو» است.تمامی امکانات اولیه‌ی موردنیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده است.صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد.همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند است و شما می‌توانید با آن بازی، وب‌گردی و بسیاری کارهای دیگر را به‌راحتی انجام دهید. شما در این تلویزیون دارای درگاه‌های مختفی هستید و می‌توانید خروجی ها و ورودی‌های زیادی دریافت کنید. این تلویزیون دارای رنگ فریم نوک‌مدادی است.

تلویزیون دوو مدلDSL-43K5750


تلویزیون هوشمند مدل DSL-43K5900P محصولی از برند دوو (Daewoo) است که با سایز 43 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون با صفحه ای تخت و کیفیت Full HD امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل با زاویه دید ۱۷۸ درجه، زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که میتوان از طریق آن فایلهای صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامههای تلویزیونی را روی آنها ذخیره کرد. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند.

تلویزیون دوو مدلDSL-43K5900

 از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. گفتنی است گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد