عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

کیفیت تلویزیون های ال جی

قیمت تلویزیون ال جی NANO86 در مقایسه با امکانات زیاد آن بسیار مناسب است . یکی از مهم ترین و پرکاربردترین قابلیت ها در تلویزیون میتواند قابلیت HDR باشد تلویزیون ال جی مدل (55NANO86 (2021 این قابلیت میباشد و همواره با این وجود میتوانید کیفیت واقعی را در این تلویزیون احساس کنید. در بین کلییه تکنولوژی های جدید که پا به عرصه ی تولید تلویزیون نهاده اند،قابلیت HDR از اهمیت بسیار بالاتری برای بالا بردن سطح کیفیت تصویر برخوردار است و قطعا این فناوری تاثیر بسیار بالاتری نسبت به ارتقاء سطح کیفیت از فول اچ دی به فورکی را دارد. و میتواند در تلویزیون کیفیت بسیار خیره کننده را در اختیار شما قرار دهد.این قابلیت توانایی غنی سازی رنگ ها و نمایش ان ها با غلظت و کیفیت اصلی و تفکییک پذیری از هم دیگر را دارد و باعث میشود که هر پیکسل به صوت جداگانانه نوردهی کرده و همواره از رنگ های طبیعی برای نمایش محتوا استفاده کند و همین بالا بردن کیفیت رنگ ها باعث میشود که تصاویر برای شما بسیار دقیق تر و با جزیات کامل و نزدیک به واقعیت نمایش داده شود. تلویزیون ال جی مدل NANO86 دارای فرمت های دیگری ازفناوری HDR میباشد از جمله این فرمت ها میتوان به HDR 10 Pro و Dolby Vision اشاره کرد که این فرمت ها میتوان به افزایش وضوح و کیفیت رنگ ها در تلویزیون کمک کند و همواره جزیات بیشتری را در پخش محتوا در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون ال جی مدل (55NANO86 (2021

VRR و G Synce دو قابلیت برای نمایش بهتر تصاویر بازی ها و یا نرخ فریم بالا

زمانی که فرکانس کارت گرافیک تلویزیون کم باشد با قابلیت VRR میزان فرکانس تلویزیون نیز با کارت گرافیک کنسول و یا کامپیوتر و یا به صورت کلی محتوا هماهنگ می شود و می تواند تجربه ای بهتر و جذابیت بالاتر را ایجاد کند. G Synce هم یک قابلیت نرم افزاری در تلویزیون نانو90 است که برای پشتیبانی از دیگر قابلیت های دستگاه های جانبی می باشد

 

کیفیت تصویر 4K با تلویزیون تلویزیون ال جی مدل (55NANO90 (2021

در تلویزیون ال جی 2021 نانوسل نانو90 می توان تصویر 4k با رزولوشن بالا تماشا کرد. نه تنها کیفیت 4k بلکه دیگر محتوای غیر 4K با Nano90 قابل نمایش بوده ومی تواند بسیار کاربردی تر هم باشد. در آن از قابلیت Active HDR استفاده شده است که برای محتوای غیر 4K میزان روشنایی بیشتر را ایجاد می کند. محتوای Full HD و HD با 55Nano90 به خوبی نمایش داده شده می شوند. تصویر 4K معمولا به اندازه 4 برابر محتوای Full HD کیفیت نمایش جزئیات دارد و 120 هرتز فرکانس هم به شفافیت آن افزوده است.

 

نمایش فیلم ها با مد تصویر فیلمساز(Filmmaker Mode) در تلویزیون نانوسل ال جی

یکی از مد های تصویر در تلویزیون Nano90 مدل فیلم ساز می باشد. شما می توانید این مد را فعال کرده و به تماشای فیلم ها بپردازید. این مد از تصویر در تنظیمات فعال می شود و می تواند تصویر را مطابق آن روی پرده سینمای نمایش داده می شود برای شما نمایش دهد. در ضمن در زمان نمایش تصویر بازی نباید از این مد تصویر استفاده کرد.

تلویزیون ال جی مدل (65NANO80 (2021

LG تلویزیون NANO80 را به صفحه نمایش ال ای دی با فناوری نانوسل مجهز کرده است با برخورداری از طیف رنگی گسترده تر تصاویر را با کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی نمایش میدهند. تلویزیون ال جی NANO80 با برخورداری از فناوری Nano Color و Billion Rich Colors طیف وسیعی از رنگهای طبیعی را به نمایش میگذارد و باعث میشود همه چیز واقعی تر نمایش داده شود. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل است و تصاویر با کیفیتی را ارائه میدهد.

تلویزیون ال جی مدل (65nano90 (2021

تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80 از پنل IPS برخوردار است و برای تماشا در محیط های روشن تر مناسب است. همچنین زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد و با تماشای تلویزیون در زوایای مختلف کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهید کرد. تلویزیون 4K ال جی NANO80 دارای تکنولوژی Avtive HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming و LG Local Contrast است و کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه میدهد و به کمک تکنولوژی Ultra Luminance و HDR Dynamic Tone Mapping عمق تصاویر بخصوص محتوای HDR را بهبود میبخشد

 

تلویزیون ال جی مدل 32LM3400 دارای پردازنده چهار هسته ای است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش میدهد. این تلویزیون از حالت Filmmaker برخوردار است و باعث میشود کیفیت تصویر فیلم ها و سریال ها درست همانطور که فیلم سازان و کارگردان مد نظر داشت به نمایش در آید. به این ترتیب شما بالاترین کیفیت تصویر را روی این تلویزیون نانوسل دریافت خواهید کرد. 

علت روشن نشدن جاروبرقی

روشن نشدن جاروبرقی یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می شوند، این مشکل به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و ما در ادامه ی این مطلب از ویان سرویس تصمیم داریم در خصوص علت روشن نشدن جاروبرقی مطالبی را به شما ارائه دهیم.

مهم ترین دلایل روشن نشدن جاروبرقی

·         خرابی رله

·         خرابی سیم رابط

·         مشکل در پریز برق

·         مشکل در سیم جمع کن

·         خرابی موتور جاروبرقی

خرابی رله

از آن جایی که برخی از جاروبرقی ها دارای رله هستند تا زمانی که مدار رله بسته نشده و کلید پاور آن متصل نشود جارو روشن نخواهد شد گاهی اوقات باز بودن مدار رله سبب می شود عملکرد جاروبرقی با مشکل مواجه شده و روشن نشود، می توانید با یک اهم متر سیم های جاروبرقی که به کلید دسته جارو اتصال دارند تست کنید همچنین می توانید جارو را به برق زده و با کمک یک پیچ گوشتی که دارای دسته ی عایق است کلید قدرت رله را محکم کنید. در این صورت اگر جاروبرقی روشن شود مشکل از رله خواهد بود.

چه عواملی باعث داغ شدن جاروبرقی می شود؟

·         خرابی فن

·         پر بودن کیسه جارو

·         خرابی برد اصلی

·         نیم سوز شدن موتور

·         خرابی ترموستات

·         وارد شدن فشار زیاد به دستگاه

خرابی فن

یکی از عوامل مهمی که باعث داغ شدن جاروبرقی خواهد شد خرابی فن موتور می باشد، میتوانید درب جارو را باز کرده و آن را روشن کنید تا از سالم یا معیوب بودن فن مطمئن شوید، در صورت خراب بودن فن باید آن را تعویض کنید البته اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید بهتر است از یک کارشناس تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید.

علت بوی سوختگی جاروبرقی مشکلی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می شوند، این مشکل به دلایل مختلفی ایجاد می شود که ویان سرویس در ادامه به مهم ترین علت های بوی سوختگی جاروبرقی اشاره کرده ایم.

خرابی ترموستات                                                                              

ترموستات قطعه ای است که از بالا رفتن دما در موتور جلوگیری می کند، در صورتی که این قطعه معیوب باشد موتور بیش از اندازه داغ خواهد شد. بی توجهی به این موضوع میتواند باعث سوختن موتور جاروبرقی شود.

 

سوختن موتور

سوختن و خرابی موتور جاروبرقی یکی از اصلی ترین دلایل به مشام رسیدن بوی سوختگی می باشد در صورت خرابی موتور دستگاه باید از یک کارشناس کمک بگیرید.

خرابی فیوز جاروبرقی

سوختگی و معیوب شدن فیوز یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود بوی سوختگی از جارو برقی به مشام برسد، بهتر است با استفاده از یک مولتی متر و بعد از باز کردن درب دستگاه سلامت فیوز را بررسی نمایید.

رطوبت جاروبرقی

اگر آب وارد جاروبرقی شود قطعا موتور و برد جارو برقی آسیب خواهد دید، این امر باعث اتصالی در سیم ها و در نتیجه استشمام بوی سوختن از جاروبرقی خواهد شد.

علت کاهش قدرت مکش جاروبرقی

کاهش یا عدم قدرت مکش جارو دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پر بودن کیسه جاروبرقی

اگر کیسه ی جارو بیش از اندازه پر شود مکش جاروبرقی کاهش پیدا می کند، همچنین وجود سوراخ یا پارگی بر روی کیسه از دیگر عواملی است که باعث میشود قدرت مکش دستگاه کاهش پیدا کند.

اگر از کیسه های یک بار مصرف استفاده نمیکنید باید هر چند وقت یک بار کیسه های دائمی را تمیز نمایید.

تنظیمات نادرست

در صورتی که تنظیمات جاروبرقی و ارتفاع دسته به صورت درستی تنظیم نشده باشد قطعا قدرت مکش جارو کاهش پیدا خواهد کرد. لازم است تا میزان مکش آن را برای تمیز کردن سطوح سخت افزایش دهید.

منبع: ویان سرویس

بهترین تلویزیون های سونی 75 اینچ

تلویزیون سونی مدل 75X9500H  محصولات بالارده و با امکانات عالیست که کمپانی سونی در سال 2020 آن را به خدمت کاربران در آورد. به جرأت می‌توان گفت این مدل جزو بهترین ال ای دی های سری براویا می‌باشد که از هر نظر کاربر را کاملاً راضی نگه می‌دارد. این مدل تلویزیون بالا رده با امکانات هوشمندی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN، سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast، فروشگاه Google Play و مرورگر Vewd مجهز شده است. بخش تصویری تلویزیون 75 اینچ سونی نیز از ویژگی‌هایی همچون کیفیت تصویر 4K، پنل VA، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، موتور پردازشگر X1 Ultimate و قابلیت بالا بردن کیفیت تصویر به وسیله 4K X-Reality PRO برخوردار می‌باشد. علاوه براین بلندگوهای LED اسمارت سونی مجهز به توان صدای 30 وات هستند که در کنار فناوری‌هایی همچون Dolby Atmos و Acoustic صدایی کاملاً متفاوت و صد البته طبیعی را می‌شنوید. از سری امکانات خوب تلویزیون 4K سونی می‌توان به جستجوی صوتی، سازگار با برنامه Apple AirPlay و Apple HomeKit و نیز قابلیت پخش برنامه Netflix از طریق این ال ای دی 2020 اشاره کرد.

دیزاین تلویزیون سونی  تلویزیون سونی مدل 75X9000H

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 75X9000H قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند، به صورتیکه اگر این مدل تلویزیون خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا می خوانید. به زبان ساده تر طراحی لبه های تلویزیون سونی به سبب نور پس زمینه Edge آن بسیار باریک هستند که ظرافت فوق‌العاده خاصی به کل  بخشیده و در نتیجه تلویزیون را در نظر کاربر شیک تر جلوه داده است.

طراحی تلویزیون سونی تلویزیون سونی مدل 65X9500H

تولید تلویزیون‌های سونی در سال 2020 با پسوند H محبوبیت زیادی پیدا کرد.  سونی از طراحی و تولید متفاوتی بهره می‌برد و با داشتن قاب باریک و رنگ مشکی جذابیت خاصی به خانه می‌بخشد. پایه‌های دو شاخه‌ای با رنگ نقره‌ای امکان ست کردن  با هر وسیله‌ای را فراهم می‌آورد. این ال ای دی زیبا مورد حمایت مردم قرار گرفته‌ است و در سال جدید هواداران زیادی به خود جلب کرده‌ است. همانطور‌که می‌دانید داشتن نمایشگر 75 اینچ نیاز به پایه‌های محکمی دارد بنابراین این پایه‌ها به‌راحتی این قابلیت را دارند تا وزن بالایی را تحمل کنند. در این میان پایه‌های دو شاخه‌ای از مدیریت کابل‌ها نیز بهره می‌برند بنابراین با مخفی کردن کابل‌ها نمایی منظم و مرتب را به خانه‌تان می‌بخشد. 

صدایی بی‌ نظیر با سیستم تلویزیون سونی مدل X90J65

از مهم‌ترین کارهایی که کمپانی سونی با محصولات خود کرد تعبیه کردن سیستم صوتی با توان 20 وات بود تا به کمک آن شاهد صدایی شفاف و رسا باشید. همانطور‌که می‌دانید استفاده کردن از سیستم‌های دیگر هزینه بردار است و هرکسی توان خرید محصولات اضافه را ندارد بنابراین با خرید این تلویزیون می‌توانید بدون هیچ نگرانی ریزترین صداها را شفاف و واضح بشنوید. این توان صدا شما را راضی نگه می‌دارد. همچنین این سیستم صدا با پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround صدایی همه‌جانبه و فراگیر را به ارمغان میآورد.

تلویزیون سونی مدل 75X8000H

همانطور که گفتیم تلویزیون 65X9000J دارای تکنولوژی XR Smoothing نیز می باشد. این تکنولوژی وظیفه پردازش تصاویر و صحنه هایی که از رنگ های گرادینت برخوردار هستند، را دارد. تکنولوژی XR Smoothing نیز جزو پردازش XR Color محسوب می شود و رنگ های گرادینت را صاف و یکدست می کند و از بند بند شدن تصاویر و صحنه ها جلوگیری می کند. به این ترتیب شما همه چیز را با بالاترین کیفیت ممکن مشاهده می کنید و از آنها لذت می برید. این تکنولوژی در مدل های سال گذشته با نام Super Bit Mapping HDR شناخته می شد که امسال با ورود پردازشگر Cognitive Processor XR و تعاریف جدیدی که سونی از پردازش های آن انجام داده به XR Smoothing تغییر یافته است. در تصویر مربوطه شما هزاران رنگ، سایه و درجه بندی میزان روشنایی نور خورشید را مشاهده می کنید که همگی به لطف تکنولوژی XR Smoothing و پردازش XR Color خلق شده است و شما شاهد تصویر طبیعی و صاف هستید که کوچک ترین جزئیات رنگ در آن مشخص است. شما در سمت چپ تصویر مربوطه، می توانید رنگ های 8 بیتی را مشاهده کنید که باعث بند بند شدن تصویر شده اند. اما در سمت راست تصویر به کمک تکنولوژی XR Smoothing رنگ ها 14 بیتی نمایش داده می شوند و همه چیز صاف و طبیعی به نظر می رسد و دیگر خبری از بند بند شدن تصویر نیست. تلویزیون هایی که از این تکنولوژی بی بهره هستند، توانایی تولید تصاویر با شکوهی مانند این را ندارند.

مشکلات رایج پکیج

در ادامه به معرفی نکاتی که باعث ایجاد نوسان در آب و به عبارت دیگر گرم و سرد شدن آب مصرفی میشود اشاره خواهیم کرد.

فشار آب

یکی از اصلی ترین دلایل سرد و گرم شدن آب خروجی پکیج نوسان و کم و زیاد شدن فشار آب ساختمان می باشد، علاوه بر این مشکل در پمپ ورودی باعث سرد و گرم شدن مداوم آب پکیج خواهد شد. همچنین کم بودن فشار آب از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.

مشکل در پرشر سوئیچ هوا

این قطعه وظیفه ی کنترل آب در پکیج را بر عهده دارد و مشکل در آن سبب سرد و گرم شدن آب پکیج خواهد شد، در صورتی که این بخش دچار خرابی شده باشد باید آن را تعویض نمایید.

علت یخ زدن پکیج دیواری در زمستان

معمولا زمانی که مدت طولانی از پکیج استفاده نشود و قرار داشتن پکیج در فضای باز به خصوص در فصل زمستان سبب یخ زدن لوله های پکیج خواهد شد.

جلوگیری از یخ زدن پکیج در زمستان

·         اگر قبل خارج شدن از منزل برای مدت طولانی شیر گاز اصلی را قطع می کنید بهتر است آب موجود در سیستم شوفاژ و لوله های پکیج را به صورت کامل تخلبه کنید در این صورت با مشکل یخ زدگی آب لوله ها مواجه نخواهید شد.

·         حتما شیر آب سرد ورودی را بسته و شیر آب گرم را باز نمایید در این صورت آب به صورت کامل تخلیه شده و عقربه ی فشار پکیج عدد صفر را نمایش خواهد داد.

·         معمولا پکیج های جدید دارای سیستم هوشمند به جهت جلوگیری از یخ زدگی می باشند، می توانید با کمک دفترچه راهنما از این قابلیت استفاده نمایید.

علت نشتی آب از شوفاژ

علت نشتی آب از پکیج و رادیاتور به عوامل مختلفی بستگی داشته که مهم ترین آن ها را در ذیل آورده ایم:

·         نامرغوب بودن کیفیت شوفاژ

·         وجود رسوب و پوسیدگی رادیاتور

·         شکستگی و ترکیدگی لوله ها

·         سوراخ شدن و به کارگیری لوله های بی کیفیت

·         وجود شیرهای ورودی و خروجی بی کیفیت

علت به گوش رسیدن صداهای غیر عادی از رادیاتور شوفاژ

شوفاژ به عنوان یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی بوده که به دلیل مزایای متعدد جایگزین بخاری شده است. در زمانی که رادیاتور مشغول به کار است هیچ گونه صدایی از آن نباید شنیده شود و علت به گوش رسیدن هر نوع صدایی از شوفاژ باید بررسی شود، برخی از مشکلاتی که سبب ایجاد صدا از رادیاتور شوفاژ می شود در ذیل آمده است:

تراز نبودن رادیاتور

اگر رادیاتور تراز نباشد آب در داخل آن گیر کرده و صدایی شبیه به ضربه به گوش می رسد، علت این صدا برخورد آب گیر افتاده با بخش های مختلف سیستم لوله کشی، زانویی و شیر پایین می باشد.

علت صدای رادیاتور شوفاژ

شوفاژ به عنوان یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی بوده که به دلیل مزایای متعدد جایگزین بخاری شده است. در زمانی که رادیاتور مشغول به کار است هیچ گونه صدایی از آن نباید شنیده شود و علت به گوش رسیدن هر نوع صدایی از شوفاژ باید بررسی شود، برخی از مشکلاتی که سبب ایجاد صدا از رادیاتور شوفاژ می شود در ذیل آمده است:

تراز نبودن رادیاتور

اگر رادیاتور تراز نباشد آب در داخل آن گیر کرده و صدایی شبیه به ضربه به گوش می رسد، علت این صدا برخورد آب گیر افتاده با بخش های مختلف سیستم لوله کشی، زانویی و شیر پایین می باشد.

انواع فن یخچال

به طور کلی یخچال های جدید دارای ۴ نوع فن به شرح ذیل می باشند:

·         فن کندانسور یخچال

·         دمنده یا فن کمپرسور یخچال

·         فن اواپراتور (تبخیر) یخچال

·         دمنده داخلی یخچال

فن کندانسور یخچال

این فن در یخچال های جدید بدون برفک وجود دارد، این فن وظیفه ی خنک کردن کویل های کندانسور را بر عهده دارد. فن کندانسور در پشت یخچال می باشد. این فن از طریق کویل های بیرونی و وارد کردن هوای خنک آن را در اطراف کمپرسور گردش داده تا از گرم شدن آن و از کار افتادن فن یخچال ،شنیدن صدای زیاد از یخچال، روشن یا خاموش شدن سریع یخچال و خنک نبودن هوای یخچال نشان از خرابی این فن خواهد داشت.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی حین کار یکی از مشکلات رایج ماشین های لباسشویی بوده که وقوع آن دردسرساز خواهد بود به همین دلیل در ادامه به معرفی مهم ترین دلایل خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار خواهیم پرداخت.

خرابی شیر برقی یا شیر ورودی

در صورتی که شیر ورودی آب خراب شود ماشین لباسشویی منتظر وارد شدن آب شده و همین امر منجر به متوقف شدن ماشین لباسشویی در حین کار خواهد شد، همان طور که می دانید شیر برقی وظیفه ی ورود آب به دیگ ماشین را بر عهده دارد. می توانید از یک مولتی متر به جهت سالم یا معیوب بودن شیر ورودی آب استفاده نمایید.

خراب بودن زبانه درب

فرآیند شست و شو در ماشین های لباسشویی با اطمینان از قفل بودن درب آغاز می شود و خرابی زبانه درب سبب می شود درب لباسشویی به درستی بسته نشده و عملیات شست و شو در حین کار متوقف شود در این صورت اشین لباسشویی در حین کار به صورت ناگهانی خاموش خواهد شد.

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی خرابی تایمر

خرابی تایمر در ماشین لباسشویی های قدیمی معمولا باعث خاموش شدن لباسشویی حین انجام کار خواهد شد، تایمر در مدل های قدیمی به شکل مکانیکی و در ماشین لباسشویی های جدید به صورت برد الکترونیکی و قطعه ای جداگانه می باشد.

چرا لباس ها بعد از شست و شو در ماشین لباسشویی تمیز نمی شوند؟

از جمله اصلی ترین دلایل تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         عدم چرخش لباسشویی

·         خرابی المنت ماشین لباسشویی

·         استفاده از شوینده های نامناسب

·         انسداد شلنگ تخلیه ی لباسشویی

·         کثیف بودن محفظه ی جاپودری و درام

·         انتخاب برنامه ی نامناسب شست و شو

·         پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی چیست؟

در ادامه به مهمترین دلایل روشن نشدن و شروع به کار نکردن ماشین لباسشویی پرداخته ایم.

مشکل در برق

اولین قدم برای بررسی علت روشن نشدن لباسشویی بررسی منبع تغذیه دستگاه می باشد، با کمک یک فازمتر مطمئن شوید که پریز مربوطه برق دارد و بعد با یک مولتی متر ولتاژ ورودی برق دستگاه را بررسی نمایید گاهی اوقات وجود مشکل در منبع تغذیه و عدم رسیدن برق به ماشین لباسشویی باعث روشن نشدن دستگاه خواهد شد. خرابی فیوز و کابل رابط از دیگر دلایلی هستند که باعث می شود دستگاه روشن نشود.

علت باز یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

در صورتی که دستگیره سالم باشد اما درب به درستی بسته نشود قطعا مشکل از قفل درب می باشد، اگر قفل خراب باشد درب به درستی بسته نخواهد شد و عملیات شست و شو انجام نمی شود، در صورت خرابی قفل باید آن را تعویض نمایید.

اگر با نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی آشنایی ندارید می توانید با مجموعه ی ویان سرویس تماس بگیرید، متخصص تعمیر ماشین لباسشویی قادر است با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان مشکل مربوطه را برطرف نماید.

علت کار نکردن خشک کن لباسشویی

عدم کارکرد مناسب خشک کن لباسشویی در هر برندی از این دستگاه اتفاق خواهد افتاد از جمله اصلی ترین دلایل خشک نکردن لباس ها بعد از شست و شو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         مشکل در پمپ تخلیه

·         مشکل در ترانس برد

·         انسداد شیلنگ و فیلتر

·         جریان هوای نامناسب

·         مشکل در کلید خشک کن

·         مشکل در تنظیمات خشک کن

·         پر کردن ماشین لباسشویی بیش از حد