عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

کیفیت تلویزیون های ال جی

قیمت تلویزیون ال جی NANO86 در مقایسه با امکانات زیاد آن بسیار مناسب است . یکی از مهم ترین و پرکاربردترین قابلیت ها در تلویزیون میتواند قابلیت HDR باشد تلویزیون ال جی مدل (55NANO86 (2021 این قابلیت میباشد و همواره با این وجود میتوانید کیفیت واقعی را در این تلویزیون احساس کنید. در بین کلییه تکنولوژی های جدید که پا به عرصه ی تولید تلویزیون نهاده اند،قابلیت HDR از اهمیت بسیار بالاتری برای بالا بردن سطح کیفیت تصویر برخوردار است و قطعا این فناوری تاثیر بسیار بالاتری نسبت به ارتقاء سطح کیفیت از فول اچ دی به فورکی را دارد. و میتواند در تلویزیون کیفیت بسیار خیره کننده را در اختیار شما قرار دهد.این قابلیت توانایی غنی سازی رنگ ها و نمایش ان ها با غلظت و کیفیت اصلی و تفکییک پذیری از هم دیگر را دارد و باعث میشود که هر پیکسل به صوت جداگانانه نوردهی کرده و همواره از رنگ های طبیعی برای نمایش محتوا استفاده کند و همین بالا بردن کیفیت رنگ ها باعث میشود که تصاویر برای شما بسیار دقیق تر و با جزیات کامل و نزدیک به واقعیت نمایش داده شود. تلویزیون ال جی مدل NANO86 دارای فرمت های دیگری ازفناوری HDR میباشد از جمله این فرمت ها میتوان به HDR 10 Pro و Dolby Vision اشاره کرد که این فرمت ها میتوان به افزایش وضوح و کیفیت رنگ ها در تلویزیون کمک کند و همواره جزیات بیشتری را در پخش محتوا در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون ال جی مدل (55NANO86 (2021

VRR و G Synce دو قابلیت برای نمایش بهتر تصاویر بازی ها و یا نرخ فریم بالا

زمانی که فرکانس کارت گرافیک تلویزیون کم باشد با قابلیت VRR میزان فرکانس تلویزیون نیز با کارت گرافیک کنسول و یا کامپیوتر و یا به صورت کلی محتوا هماهنگ می شود و می تواند تجربه ای بهتر و جذابیت بالاتر را ایجاد کند. G Synce هم یک قابلیت نرم افزاری در تلویزیون نانو90 است که برای پشتیبانی از دیگر قابلیت های دستگاه های جانبی می باشد

 

کیفیت تصویر 4K با تلویزیون تلویزیون ال جی مدل (55NANO90 (2021

در تلویزیون ال جی 2021 نانوسل نانو90 می توان تصویر 4k با رزولوشن بالا تماشا کرد. نه تنها کیفیت 4k بلکه دیگر محتوای غیر 4K با Nano90 قابل نمایش بوده ومی تواند بسیار کاربردی تر هم باشد. در آن از قابلیت Active HDR استفاده شده است که برای محتوای غیر 4K میزان روشنایی بیشتر را ایجاد می کند. محتوای Full HD و HD با 55Nano90 به خوبی نمایش داده شده می شوند. تصویر 4K معمولا به اندازه 4 برابر محتوای Full HD کیفیت نمایش جزئیات دارد و 120 هرتز فرکانس هم به شفافیت آن افزوده است.

 

نمایش فیلم ها با مد تصویر فیلمساز(Filmmaker Mode) در تلویزیون نانوسل ال جی

یکی از مد های تصویر در تلویزیون Nano90 مدل فیلم ساز می باشد. شما می توانید این مد را فعال کرده و به تماشای فیلم ها بپردازید. این مد از تصویر در تنظیمات فعال می شود و می تواند تصویر را مطابق آن روی پرده سینمای نمایش داده می شود برای شما نمایش دهد. در ضمن در زمان نمایش تصویر بازی نباید از این مد تصویر استفاده کرد.

تلویزیون ال جی مدل (65NANO80 (2021

LG تلویزیون NANO80 را به صفحه نمایش ال ای دی با فناوری نانوسل مجهز کرده است با برخورداری از طیف رنگی گسترده تر تصاویر را با کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی نمایش میدهند. تلویزیون ال جی NANO80 با برخورداری از فناوری Nano Color و Billion Rich Colors طیف وسیعی از رنگهای طبیعی را به نمایش میگذارد و باعث میشود همه چیز واقعی تر نمایش داده شود. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل است و تصاویر با کیفیتی را ارائه میدهد.

تلویزیون ال جی مدل (65nano90 (2021

تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80 از پنل IPS برخوردار است و برای تماشا در محیط های روشن تر مناسب است. همچنین زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد و با تماشای تلویزیون در زوایای مختلف کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهید کرد. تلویزیون 4K ال جی NANO80 دارای تکنولوژی Avtive HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming و LG Local Contrast است و کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه میدهد و به کمک تکنولوژی Ultra Luminance و HDR Dynamic Tone Mapping عمق تصاویر بخصوص محتوای HDR را بهبود میبخشد

 

تلویزیون ال جی مدل 32LM3400 دارای پردازنده چهار هسته ای است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش میدهد. این تلویزیون از حالت Filmmaker برخوردار است و باعث میشود کیفیت تصویر فیلم ها و سریال ها درست همانطور که فیلم سازان و کارگردان مد نظر داشت به نمایش در آید. به این ترتیب شما بالاترین کیفیت تصویر را روی این تلویزیون نانوسل دریافت خواهید کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد