عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

انواع تلویزیون های هوشمند

تلویزیون ال ای دی تلویزیون دوو مدلDSL-43K5950 سایز 43 اینچ, یکی از تلویزیون‌های 43 اینچی کمپانی «دوو» است.تمامی امکانات اولیه‌ی موردنیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده است.صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد.همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند است و شما می‌توانید با آن بازی، وب‌گردی و بسیاری کارهای دیگر را به‌راحتی انجام دهید. شما در این تلویزیون دارای درگاه‌های مختفی هستید و می‌توانید خروجی‌ها و ورودی‌های زیادی دریافت کنید. این تلویزیون دارای رنگ فریم مشکی است.


تلویزیون دوو مدلDSL-50K5700 سایز 50 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون DSL-50K5700U دوکاناله است و به‌واسطه سیستم‌های صوتی بسیار قدرتمند Surround و Dolby Digital Plus می‌تواند کیفیت صدای بسیار مطلوبی را تولید کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت و کامپوننت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کند.

تلویزیون هایسنس مدل 70A7100F

 از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت ‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5700U سایز 50 اینچ توانایی پخش و پشتیبانی از شبکه‌های تلویزیونی 4K و HD صدا و سیما را دارا است.
این تلویزیون محبوب ترین تلویزیون برای خانواده هایی ست که به دنبال سرگرمی های متنوع برای اهالی خانه هستند. گیمرها، عاشقان سریال و حتی دوستداران مسابقات ورزشی می توانند تجربه ای به یادماندنی از این تلویزیون داشته باشند. برای  70A7100 از بانه یاب می توانید با پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلویزیون هایسنس مدل 75A62GS

تلویزیون های هایسنس به فناوری های پیشرفته و قیمت ارزان معروف هستند. درست همانطور که دلیل محبوبیت و فروش بالای تلویزیون هایسنس 70A7100 همین موارد بوده و هست.

تلویزیون شیائومی مدل 554S

 این تلویزیون با کوله باری از فناوری های کاربردی و پیشرفته و قیمت ارزان توانسته به محبوبیت بالایی در بازار برسد. بانه یاب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم خانگی اقدام هایسنس 70A7100 در بانه همراه با خدمات فروش عالی همچون ارائه ضمانت اصالت کالا، امکان پرداخت هزینه و در نظر گرفتن مهلت تست هفت روزه کالا نموده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد