عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های سونی 75 اینچ

تلویزیون سونی مدل 75X9500H  محصولات بالارده و با امکانات عالیست که کمپانی سونی در سال 2020 آن را به خدمت کاربران در آورد. به جرأت می‌توان گفت این مدل جزو بهترین ال ای دی های سری براویا می‌باشد که از هر نظر کاربر را کاملاً راضی نگه می‌دارد. این مدل تلویزیون بالا رده با امکانات هوشمندی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN، سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast، فروشگاه Google Play و مرورگر Vewd مجهز شده است. بخش تصویری تلویزیون 75 اینچ سونی نیز از ویژگی‌هایی همچون کیفیت تصویر 4K، پنل VA، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، موتور پردازشگر X1 Ultimate و قابلیت بالا بردن کیفیت تصویر به وسیله 4K X-Reality PRO برخوردار می‌باشد. علاوه براین بلندگوهای LED اسمارت سونی مجهز به توان صدای 30 وات هستند که در کنار فناوری‌هایی همچون Dolby Atmos و Acoustic صدایی کاملاً متفاوت و صد البته طبیعی را می‌شنوید. از سری امکانات خوب تلویزیون 4K سونی می‌توان به جستجوی صوتی، سازگار با برنامه Apple AirPlay و Apple HomeKit و نیز قابلیت پخش برنامه Netflix از طریق این ال ای دی 2020 اشاره کرد.

دیزاین تلویزیون سونی  تلویزیون سونی مدل 75X9000H

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 75X9000H قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند، به صورتیکه اگر این مدل تلویزیون خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا می خوانید. به زبان ساده تر طراحی لبه های تلویزیون سونی به سبب نور پس زمینه Edge آن بسیار باریک هستند که ظرافت فوق‌العاده خاصی به کل  بخشیده و در نتیجه تلویزیون را در نظر کاربر شیک تر جلوه داده است.

طراحی تلویزیون سونی تلویزیون سونی مدل 65X9500H

تولید تلویزیون‌های سونی در سال 2020 با پسوند H محبوبیت زیادی پیدا کرد.  سونی از طراحی و تولید متفاوتی بهره می‌برد و با داشتن قاب باریک و رنگ مشکی جذابیت خاصی به خانه می‌بخشد. پایه‌های دو شاخه‌ای با رنگ نقره‌ای امکان ست کردن  با هر وسیله‌ای را فراهم می‌آورد. این ال ای دی زیبا مورد حمایت مردم قرار گرفته‌ است و در سال جدید هواداران زیادی به خود جلب کرده‌ است. همانطور‌که می‌دانید داشتن نمایشگر 75 اینچ نیاز به پایه‌های محکمی دارد بنابراین این پایه‌ها به‌راحتی این قابلیت را دارند تا وزن بالایی را تحمل کنند. در این میان پایه‌های دو شاخه‌ای از مدیریت کابل‌ها نیز بهره می‌برند بنابراین با مخفی کردن کابل‌ها نمایی منظم و مرتب را به خانه‌تان می‌بخشد. 

صدایی بی‌ نظیر با سیستم تلویزیون سونی مدل X90J65

از مهم‌ترین کارهایی که کمپانی سونی با محصولات خود کرد تعبیه کردن سیستم صوتی با توان 20 وات بود تا به کمک آن شاهد صدایی شفاف و رسا باشید. همانطور‌که می‌دانید استفاده کردن از سیستم‌های دیگر هزینه بردار است و هرکسی توان خرید محصولات اضافه را ندارد بنابراین با خرید این تلویزیون می‌توانید بدون هیچ نگرانی ریزترین صداها را شفاف و واضح بشنوید. این توان صدا شما را راضی نگه می‌دارد. همچنین این سیستم صدا با پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround صدایی همه‌جانبه و فراگیر را به ارمغان میآورد.

تلویزیون سونی مدل 75X8000H

همانطور که گفتیم تلویزیون 65X9000J دارای تکنولوژی XR Smoothing نیز می باشد. این تکنولوژی وظیفه پردازش تصاویر و صحنه هایی که از رنگ های گرادینت برخوردار هستند، را دارد. تکنولوژی XR Smoothing نیز جزو پردازش XR Color محسوب می شود و رنگ های گرادینت را صاف و یکدست می کند و از بند بند شدن تصاویر و صحنه ها جلوگیری می کند. به این ترتیب شما همه چیز را با بالاترین کیفیت ممکن مشاهده می کنید و از آنها لذت می برید. این تکنولوژی در مدل های سال گذشته با نام Super Bit Mapping HDR شناخته می شد که امسال با ورود پردازشگر Cognitive Processor XR و تعاریف جدیدی که سونی از پردازش های آن انجام داده به XR Smoothing تغییر یافته است. در تصویر مربوطه شما هزاران رنگ، سایه و درجه بندی میزان روشنایی نور خورشید را مشاهده می کنید که همگی به لطف تکنولوژی XR Smoothing و پردازش XR Color خلق شده است و شما شاهد تصویر طبیعی و صاف هستید که کوچک ترین جزئیات رنگ در آن مشخص است. شما در سمت چپ تصویر مربوطه، می توانید رنگ های 8 بیتی را مشاهده کنید که باعث بند بند شدن تصویر شده اند. اما در سمت راست تصویر به کمک تکنولوژی XR Smoothing رنگ ها 14 بیتی نمایش داده می شوند و همه چیز صاف و طبیعی به نظر می رسد و دیگر خبری از بند بند شدن تصویر نیست. تلویزیون هایی که از این تکنولوژی بی بهره هستند، توانایی تولید تصاویر با شکوهی مانند این را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد