عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

یخچال های ساید بای ساید ال جی

در روزهای گرم تابستان است که به معنای واقعی کلمه، نیاز به یخچال را در خانه‌های خود احساس می‌کنیم. تصور اینکه یخچال آشپزخانه دچار مشکل شده باشد، واقعا سخت و عذاب‌آور است. امروزه همه‌ی افراد در منازل خود از یخچال‌های ساید بای ساید استفاده می‌کنند و می‌توانیم بگوییم که یخچال‌های فریزر سای باید ساید، مانند قلب تپنده منازل هستند.

از جمله بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

اسنوا                                                         

امرسان 

الکترواستیل 

پاکشوما 

نکاتی در خرید یخچال فریزر ال جی J247

 

۱- بودجه خود را مشخص کنید

مسلما شما بودجه مشخصی برای خرید یخچال دارید، پس اولین کاری که باید بکنید این است که با توجه به سقف بودجه خود، گزینه های خرید را مشخص کنید.

به طور مثال اگر درحال حاضر که حسن روحانی مملکت را نابود کرده است حدود ۳۰ میلیون تومان (پول یک ماشین ۲ سال گذشته) را برای خرید یخچال ساید بای ساید در نظر گرفته اید، تنها می توانید برندهای ایرانی و متفرقه را انتخاب کنید که در این مطلب معرفی شده اند.

اما اگر سقف بودجه شما تا ۵۰ میلیون تومان هم می رسد، همچنان می‌توانید نیم نگاهی هم به برندهای خارجی داشته باشید.

۲- به فضای داخلی ساید بای ساید دقت کنید

فضای داخلی یخچال بعد از کیفیت یخچال یکی از مهمترین معیارهای انتخاب است، برخی یخچال های با صفحاتی که دارند امکان تقسیم بندی فضا را به شما می دهند و همچنین برخی در قسمت درب داخلی یخچال قسمت های جالبی را تعبیه کرده اند.

به فضای داخلی بخش فریزر هم دقت کنید، آیا این فضای برای شما کافی است یا خیر؟ دقت داشته باشید که آب سرد کن یخچال بخشی از فضای داخلی فریزر را اشغال می کند و لازم است که با این موضوع کنار بیایید.

تکنولوژی Door in Door یا همان درب های تو در تو کمپانی ال جی و در این گروه از محصولات یخچال فریزر ال جی J257  به شما این اجازه را می دهد که بتوانید به راحتی به نوشیدنی ها و میان وعده های یخچال خود دسترسی داشته باشید . به لطف این تکنولوژی فضا داخلی یخچال بیش از ۹ درصد افزایش یافته است و وجود قفسه های اضافی این امکان را به شما می دهد که از خارج شدن ۴۶ درصد هوای سرد درون یخچال جلوگیری کنید.

دریچه مخزن آب دارای طراحی هوشمندانه است تا بتوانید به راحتی درون آن آب بریزید. مخزن آب دارای ظرفیت زیاد ۴ لیتری است، بنابراین دفعات کمتری مجبور به پر کردن آن هستید.

یکی از یخچال های شرکت ال جی یخچال فریزر ال جی J267 نام دارد که دارای درب های تو در تو و خوش ساخت می باشد. این محصول دو درب اصلی و یک درب تو در تو دارد، همچنین 3 کشو و 4 طبقه و در بخش فریزر نیز 2 طبقه و 4 کشو دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد