عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

تلویزیون های سونی

تلویزیون سونی مدل X7500H65  زمانیکه تصاویر یا صحنه ای در حال پخش است باید از خود صدای ایجاد کند زمانی هم که صدا ایجاد میشود که دو ذره بهم برخورد کنند و صدا ایجاد شود. شرکت سونی برای محصولات صوتی و تصویری خود امکانات و قابلیت های بیشماری گذاشته تا سابقه‌ی شرکت خود را چندان برابر کند و مشتری از خریدش راضی باشد. تلویزیون سونی دارای دو بلندگو با توان 10واتی است که جمعا باهم 20وات است. این بلندگوها صدا را با وضوح بالای پخش می کند و تارهای صوتی را بدون هیچ خش و نویزی به گوش کاربر می رساند و حتی صدا ها را پاکسازی می کند که کاربر را اذیت نکند. در همه‌ی جوانب می توانید صدا ها را بشنویید و از دیدن فیلم و برنامه هایتان لذت ببرید. تلویزیون سونی با وجود دستیار صوتی بسیار عالی به نام Google Home است برای کنترل هندزفری می توانید از این دستیار استفاده کنید بدون اینکه بهش دست بزنید می توانید به این دستیار متصل شوید و از دیدن آن برنامه و سریال لذت ببرید. بلندگوهای این تلویزیون از امکانات و قابلیت های بیشماری برخوردار است که دیگر نیاز به سیستم صوتی جدا برای مجالس بزرگ ندارید.

تلویزیون سونی مدل A9G65

تلویزیون سونی 65A9G از خوش طرح ترین مدل هایی بود که طراحی آن می توانست به ذهن شرکت ژاپنی سونی برسد. این تلویزیون به دلیل تکنولوژی OLED آن دارای دیزاین فوق العاده شیکی می باشد که با قرار گیری اش در هر جایی فضایی لوکس به محیط می بخشد. تکنولوژی OLED به دلیل عدم نور پس زمینه در آن و همچنین از طرفی دیگر با امکان نمایش رنگ های سیاه و سفید به صورت کاملاً واضح، این تلویزیون سونی را به یکی از مدل های محبوب در دنیا تبدیل کرده است. در این میان صفحه نمایش تلویزیون سونی 65A9G با امکانات تصویری همچون کیفیت تصویر 4K، استاندارد تصویر HDR با تجزیه و تحلیل رنگ ها، موتور پردازشگر تصویر X1 Ultimate به منظور ارائه تصویری کاملاً طبیعی، موتور ارتقاء کیفیت تصویر 4K X-Reality PRO همراه شده است. به علاوه واحد پردازش Dual database processing به منظور کاهش نویز و تاری و در عین حال نیز ارائه تصویری زنده و واضح، فناوری رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشدگی فوق‌العاده، تقویت کننده کنتراست و نیز واحد اسکن تصویر همگی برای مشخصات صفحه نمایش تلویزیون سونی می باشند. در کنار بخش تصویر تلویزیون سونی قسمت صوتی آن همراه با توان فوق العاده بالای 60 وات به چشم می خورد که آن هم به نوبه خود همراه با امکاناتی همچون بلندگوهای آکوستیک و حالت سینمایی S-Force Front Surround از صدایی واضح و دلنشین لذت خواهید برد.

تلویزیون سونی مدل A8H65

همچنین تلویزیون سونی امکان گشتن در بین صفحات وب را به کمک مرورگر آن برای کاربران فراهم می آورد. سیستم عامل اندروید همراه با حافظه 16 گیگابایت و پورت های HDMI و USB نیز برای تلویزیون 65 اینچ سونی می باشند. به کمک قابلیت اشتراک گذاری از طیق Chromecast نیز می توانید اقدام به اشتراک گذاری محتوای مورد نظر از روی گوشی بر روی تلویزیون بکنید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر این نقد و بررسی مزایای تلویزیون OLED سونی بیش از پیش برایتان آشکار می شود و چه بسا شما نیز به یکی از طرفداران این مدل تلویزیون تبدیل شوید.

تلویزیون سونی مدل A80J65

مثل اینکه سونی تلویزیون‌های براویا نوین را خیلی هدفمندانه طراحی کرده است. در واقع باید گفت این تلویزیون‌ها نه تنها خیلی شیک هستند بلکه دقیقا برای خلق زیبایی در محیط طراحی شده‌اندتلویزیون اولد سونی 65A80J یکی از محصولات 2020 منحصر به فرد این کمپانی است که دارای نمایشگر بزرگ با سایز 65 اینچ است. نمایشگر تلویزیون از نوع اولد است و این حسابی بر جذابیت آن افزوده است. در ساخت بدنه این تلویزیون سونی از پلاستیک خیلی مقاوم و قابل بازیافتی استفاده شده است. سونی برای طراحی این محصول از یک سبک مینیمالیستی و مدرن استفاده کرده است، شاید به همین دلیل است که این میزان از زیبایی را در این تلویزیون اسمارت شاهد هستیم. فریم باریک دستگاه یکی از نقاط قوت است آن است.

تلویزیون سونی مدل X9500H55

حاشیه‌های اطراف صفحه به حدی کم شده‌اند که قابل دیده شدن نیستند و به همین دلیل است که این تلویزیون یک گزینه‌ی بسیار ایده‌آل برای تماشای محتوای بصری است. کاربر در زمان تماشای فیلم یا هر گونه محتوای دیگر هرگز حواسش به حاشیه‌ها پرت نخواهد شد. کاربران می‌توانند این تلویزیون بالا رده را بر روی دیوار نصب کنند و یا آن را روی میز قرار بدهند در هر حال تلویزیون زیبایی قابل توجهی به محیط خود می‌بخشد. سونی 65A80J دارای پایه‌های خیلی متفاوتی نسبت به بیشتر محصولات بازار است. پایه‌های سه جهته و چند منظوره را می‌توانید در هر قسمت تلویزیون نصب کنید. پایه‌های انعطاف پذیری خیلی بیشتری به این دستگاه بخشیده‌اند. روکش آلومینیومی آن‌ها زیبایی خاصی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد