عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی مدل LM500043 سایز 43 اینچ از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون به لطف پردازشگر تک هسته ای و فناوری هایی که در آن به کار رفته خوب است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح بالا و کاملا شفاف نمایش میدهد. مجهز بودن تلویزیون ال جی LM5000 به صفحه نمایش ال ای دی نیز به افزایش کیفیت تصاویر کمک میکند.

کیفیت ال جی تلویزیون ال جی مدل LM630043  بهتر  است اما در حد خود صحنه های دقیقی را پخش میکند. این تلویزیون به فناوری Dynamic Color برای بهبود کیفیت رنگ ها مجهز شده است و با افزایش کیفیت و دقت رنگها در نهایت رنگهای شفافی را تولید میکند.

تلویزیون ال جی مدل LM550043

 همچنین با فناوری Resolution UpScaler به افزایش کیفیت تصاویر میپردازد. 43LM5000 ال جی با فناوری Resolution UpScaler وضوح تصاویر با کیفیت پایینتر از کیفیت Full HD را افزایش داده و آنها را با کیفیت Full HD یا در حد آن پخش می LM5000 از شش حالت تصویر Vivid, Standard, APS, Cinema, Soccer, Game پشتیبانی میکند باعث میشود تا مناسب با محتوای در حال پخش بهترین حالت تصویر را انتخاب کنید و تجربه لذت بخشی از تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه خود به دست آورید.

تلویزیون ال جی مدل LM570043

تلویزیون ال ای دی 43 اینچ ال جی مدل LM5700 دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد. که در آن تصویر با رزولوشن 1080*1920 پیکسل ارائه می شود. در این تلویزیون قابلیت ارتقای رزولوشن و کیفیت تصویر وجود دارد. ال جی قابلیت های منحصر به فردی را در این تلویزیون قرار داده است. در آن می توان حتی تصاویر HD را با کیفیت و رزولوشن بالاتر تماشا کرد.

تلویزیون ال جی مدل LM570043

ال جی در آن از تکنولوژی پردازش دینامیکی داده های تصویر استفاده کرده است که به تناسب آن تصاویر بسیار پر رنگ نمایش داده می شوند. در تلویزیون LM5700 صفحه نمایش دارای عمق نمایش رنگ 8 بیت می باشد که 16.7 میلیون رنگ را با سپکتروم و رنج 80 درصد نمایش می دهد. در این تلویزیون صدا 10 وات می باشد که دو کاناله بوده و با دو عدد اسپیکر 5 وات ارائه می شود. تلویزیون LM5700 هوشمند می باشد و از سیستم عامل محبوب و مخاطب پسند WebOS استفاده می کند.

تلویزیون ال جی مدل LM637043

 

 در آن می توان در دنیای وب وارد شد و از صفحه نمایش بزرگ آن لذت برد. این تلویزیون خروجی صوتی دیجیتال را دارد که صدا را با کیفیت بالایی بر روی انواعی اسپیکر های اکسترنال و یا سینما خانگی انتقال می دهد. گیرنده دیجیتال را دارد  و میتوان بدون نیزا دبه دستگاه جانبی کانال و یا شبکه های داخلی را تماشا کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد