عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

جدیدترین تلویزیو ن های سونی

تلویزیون سونی X80J یا X8000J سایز 65 اینچ جزو تلویزیون های 2021 سونی به شمار می رودتلویزیون سونی ایکس 80 جی ارزان ترین تلویزیون فورکی سونی با صفحه نمایش ال ای دی و رابط کاربری Google TV در سال 2021 می باشد. تلویزیون X80J برای تماشای برنامه های تلویزیونی معمولی، فیلم و سریال مناسب است. این تلویزیون با مدل کامل KD-65X80J وارد بازار ایران می شود و مونتاژ کشور مالزی است. تلویزیون مذکور مدل جایگزین و جدید در سال قبل می باشد. این محصول هم رده است و شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. تلویزیون سونی مدل X80J65 تنها به دلیل برخورداری از تکنولوژی Motionflow XR 240 به طور نامحسوس کیفیت تصویر بهتری دارد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش ال ای دی و پنل ADS می باشد که توانایی نمایش رنگ های تیره عمیق در محیط های تاریک را ندارد به همین دلیل برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد گزینه مناسب تری است.

تلویزیون سونی مدل X85J65

 تلویزیون هایی با پنل ADS نسبت به پنل های IPS حداکثر روشنایی و زاویه دید بیشتری دارند. علاوه بر آن در مقابل ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. تلویزیون ال ای دی سونی 65X80J نور پس زمینه Direct LED دارد اما جزو تلویزیون های پایین رده می باشد و خبری از تکنولوژی Local Dimming در آن نیست.

تلویزیون سونی مدل X9000H65

تلویزیون سونی 65X9000H به عنوان یک مدل بالارده و در جدول سری براویا قرار گرفته شده که با تولید آن در سال 2020 با امکانات به روز خود پا به دنیای کاربران گذاشت تا محبوبیت خود را به رخ بکشد. این ال ای دی دارای سایزهای مختلفی می‌باشد که سونی با عرضه‌ی آن در اندازه‌های مختلف کاری کرد تا کاربران هر کدام یک را بسته به محیط مورد نظر انتخاب کنند. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا شما را با مشخصات سایز 65 اینچ آشنا کنیم. سود بردن از طراحی فوق‌العاده شیک در این تلویزیون علاوه بر امکانات عالی آن نظر کاربر را در همان نگاه اول به سمت خود می‌کشاند.

تلویزیون سونی مدل X9077H65

 از مهمترین مشخصات این ال ای دی 2020 باید به بخش هوشمند آن اشاره کنیم. یک بخش کاملاً هوشمند و کاربردی که به کمک ریموت کنترل، مرورگر وب و نیز قابلیت Wi-Fi به هر آنچه که می‌خواهید می‌رسید. وجود سیستم عامل اندروید همراه با جدیدترین نسخه‌ی آن بسیار به‌روز است به صورتیکه با روی صفحه آمدن هر برنامه محیطی کاملاً شاد و فرح‌بخش را برای شما و اعضای خانواده به وجود می‌آورد. قسمت دیگری از مشخصات این LED سونی مربوط به تصویر و کیفیت آن می‌باشد.

تلویزیون سونی مدل X90J65

 صفحه‌نمایش با کیفیت تصویر 4k همراه با موتور پردازشگر X1 4K HDR Processor از عالی‌ترین خصوصیات تصویری هستند. هر چند این دو ویژگی تصویر در کنار همدیگر به خلق تصاویری فوق‌العاده زیبا و طبیعی کمک می‌کنند اما سونی از سرعت رفرش تصویر 120 هرتز و استاندارد تصویر HDR نیز برای صفحه‌نمایش این ال ای دی کمک گرفته است. بلندگوهای این تلویزیون دارای توان صدای 20 وات هستند و به دلیل اینکه دامنه‌ی کاملی را تحت پوشش قرار می‌دهند پس در نتیجه می‌توان از آنها انتظار تولید صدا با باس قوی را داشت. حال با تمام خصوصیات عالی که تلویزیون سونی داشت و ذکر کردیم محال است از خواندن ادامه این نقد و بررسی دست بکشید، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد