عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

قیمت تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 85X8500G از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در ال ای دی سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می دهد. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است.

تلویزیون سونی مدل X8500G85

از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر 100 هرتزی اشاره داشت که در بخش های بعدی مفصل تر به توضیح هر یک پرداخته ایم. بخش سیستم صدای در ال ای دی هوشمند سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون سونی می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات LED سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی X8500G را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون 2019 را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل می کنید. 

تلویزیون سونی مدل X85J85

که نظر کاربر را به سمت خود جلب می کند، چراکه طراحی این قاب کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده است. از مزیت های قاب باریک در ال ای دی 4K سونی 85X8500G این است که کمک می کند سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه ی آن چشم بر روی صفحه نمایش متمرکز تر می شود.

تلویزیون سونی مدل X9000H85

دو شاخه ای و از اطراف آن طراحی شده اند. این پایه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند به صورتیکه نه تنها سایزهای کوچک تر از 85 اینچ را به راحتی تحمل می کنند، بلکه در عین حال نیز با خیال راحت می توانید اندازه 85 اینچ این در ال ای دی را بر روی آنها قرار دهید. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به قسمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد