عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

تعمیر یخچال دوو

از جمله اصلی ترین دلایل فاسد شدن مواد غذایی در یخچال میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         باز و بست دائمی درب یخچال

·         تنظیم نبودن دمای یخچال

·         خرابی ترموستات یخچال

فاسد شدن مواد غذایی در یخچال فریزر

باز و بست مداوم درب یخچال یکی از دلایل فاسد شدن مواد خوراکی داخل آن می باشد. در این صورت دمای یخچال کاهش پیدا کرده و سرمای لازم برای نگه داری مواد غذایی تامین نخواهد شد.

تنظیم نبودن دمای یخچال

از دیگر عواملی که باعث فاسد شدن مواد خوراکی در یخچال می شود تنظیم نبودن دمای یخچال است. بهترین دما برای یخچال ۳ تا ۵ درجه می باشد. بالا بودن دمای یخچال باعث یخ زدگی خوراکی ها و تغییر مزه ی آن ها خواهد شد.

خرابی فیلتر تصفیه یخچال فریزر

از آن جایی که یخچال های امروزی به سیستم آب شهری متصل بوده و آب شهر به صورت کاملا ۱۰۰ درصد تصفیه نیست این یخچال ها دارای فیلتر تصفیه هستند و می توانند تا ۹۹ درصد آلودگی های آب را از بین ببرند. فیلتر یخچال دارای انواع مختلفی بوده و می تواند در درون یا بیرون یخچال نصب شوند.

انواع فیلتر یخچال

فیلتر داخلی یخچال

این فیلتر برای تصفیه ی آب ورودی از فیلتر خارجی و به منظور تصفیه ی کامل آب مورد استفاده قرار می گیرد.

ایجاد صدا های عجیب و غریب از یخچال فریزر

معمولا صدای غیر طبیعی یخچال امرسان، دوو، هیمالیا، الکترواستیل، سامسونگ، ال جی، دیپوینت، پارس و به طور کلی تمامی برند های یخچال و فریزر مربوط به عملکرد نادرست قطعه یا قطعاتی از این وسیله می باشد، در ادامه به انواع صدا های غیر معمول که از یخچال فریزر به گوش میرسد پرداخته ایم.

انواع صدا های یخچال

از جمله رایج ترین صدا های آزار دهنده ای که ممکن است از یخچال فریزر به گوش برسد عبارت است از: صدای خرخر، صدای تق تق، قُل قُل، کلیک، تیک تیک، وز وز.

 علت به گوش رسیدن صدای خرخر از یخچال چیست؟

اگر از یخچال قدیمی استفاده میکنید صدای خرخر کاملا طبیعی و مربوط به حرکت گاز درون لوله های پشت دستگاه می باشد، البته گاهی فرسوده شدن این لوله ها منجر به صدایی غیر قابل تحمل خواهد شد که در این صورت باید حتما از یک تعمیرکار یخچال فریزر کمک بگیرید.

تعمیر یخچال دوو

رایج ترین مشکلات یخچال فریزر دوو که افراد زیادی با آن مواجه شده و برای عیب یابی و تعمیر آن با ویان سرویس تماس گرفته اند در ذیل آمده است:

·         کار کردن یکسره ی یخچال فریزر دوو

اگر دستگاه اتومات کار نمی کند قطعا نشت گاز یا خرابی ترموستات باعث بروز این مشکل شده است.

·         خنک نکردن یخچال فریزر دوو

اگر در بخش یخچال یا فریزر دوو با کاهش سرما و برودت مواجه شده اید، مشکل مربوطه میتواند از نشت گاز، انسداد لوله دیفراست، خرابی فن و خرابی سنسور یخچال فریزر دوو باشد. لازم است عیب یابی یخچال فریزر دوو و رفع مشکل را به تکنسین مجربی بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد