عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

بررسی محبوب ترین تلویزیون های دوو

شرکت دوو که یکی از پیشتازان تولید لوازم خانگی می باشد تلویزیون های با کیفیتی را در سایز های مختلفی تولید و روانه بازار کرده است. یکی از این مدل مدل DLE-43K4310 می باشد که در واقع این محصول مدل به روز شده و آپدیت شده ی مدل قبلی آن تلویزیون دوو مدلDLE-43K4310 است که به تازگی وارد بازار شده. این تلویزیون دارای می باشد و سایز آن43  اینچ و همچنین دارای رزولیشن 1080×1920 است. این تلویزیون که با صفحه نمایش تخت تولید شده امکان تماشای تصاویر با کیفیت را برای شما فراهم می کند. این مدل تلویزیون یک مدیا پلیر است که از فرمت های صوتی و تصویری مختلفی پشتیبانی میکند و با نسبت تصویر 16.9 تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می دهد.

تلویزیون دوو مدلDLE-32H1810

 کیفیت تصویر HD جزء محبوبترین  (Daewoo)با گارانتی 24 ماهه است.

کد مدل جدید این تلویزیون DLE-32H1810 می باشد.

این تلویزیون با ، صفحه نمایش تخت و تکنولوژی مگاکنتراست روانه بازار گردیده است.

تصویر واضح با ابعاد مناسب به همراه پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری ارزش خرید این تلویزیون را در سایز 32 اینچ بیشتر کرده است.

این مدل همچون دیگر تلویزیون های دوو از تکنولوژی گیرنده دیجیتال بهره برده و تصویری شفاف را به بینندگان خود هدیه می دهد. مهمترین امکانات این مدل وجود یک پورت USB و دو پورت HDMI است که می تواند نیاز شما را برای اتصال دستگاه های مختلف با مرتفع سازد. این محصول با گار دسترس مصرف کنندگان قرار گفته است.

تلویزیون دوو مدلDLE-43K4311

امروزه طراحی های خانه با سبک مینیمال (Minimal) به عنوان یکی از محبوبترین روش ها برای کسانی که به فکر افزایش زیبایی در کنار استفاده از طرح های نوین در دکوراسیون خود هستند مناسب است.

تلویزیون 43 اینچ ( طراحی بدون قاب (Frameless) خود به روزترین محصول دوو  است که از طراحی مینیمال استفاده شده است.

 

سیستم صوتی

 سیستم به دوکاناله مجزا است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 30 وات را تولید می‌کنند. حالت صدایی که اسپیکرهای این محصول ایجاد می نماید از حالت صدای دالبی دیجیتال (Dolby Digital)  بوده و مشاهده فیلم‌های با کیفیت را دو چندان لذت بخش نماید.

 

تلویزیون دوو مدلDLE-43K4410

 تجهیز به گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DBVT2) توانایی دریافت و پخش تصاویر را باکیفیت عالی را داراست.

 DLE-43K4300 دارای امکاناتی نظیر ضبط برنامه تلویزیونی (PVR)، قابلیت اتصال به تلفن همراه را با استفاده از کابل MHL را داراست.

همچنین این مدل از تلویزیون های دوو دارای صدای مطلوب و درگاه های کامل از جمله اُپتیکال و ARC بوده و امکان اتصال تجهیزات جانبی از طریق سه ورودی HDMI و دو ورودی USB برای پخش تصاویر و فایل های صوتی را دارد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد